جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۵۶۰۱
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
معاون شهردار منطقه خبرداد؛

نصب مانیتور نمایش زمان حرکت در ایستگاههای اتوبوس منطقه 7

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 7 از نصب مانیتور در بیش از نیمی از ایستگاههای اتوبوس سطح منطقه به منظور اطلاع رسانی زمان حرکت اتوبوس‌ها در ایستگاه ها به مسافران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، کامران اخباری با اعلام این خبر گفت:  توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیش از نیمی از ایستگاههای سطح منطقه 7  مجهز به مانیتور شده است.
معاون شهردار منطقه 7 با تاکید بر اینکه وقت شهروندان دارای ارزش خاصی است و برای ارزش قائل شدن برای وقت شهروندان زمان حرکت اتوبوس ها باید مشخص باشد، افزود: طرحی با عنوان زمان بندی اتوبوس ها در دستور کار قرار گرفت که در مرحله اجرا نصب مانیتورها در ایستگاههای سطح منطقه آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه ظرف یکماه آینده تمام ایستگاههای سطح منطقه مجهز به این سیستم می شود، تصریح کرد: شهروندان از طریق این مانیتور می توانند از زمان ورود و خروج اتوبوسها از ایستگاهها مطلع شوند.
اخباری با اشاره به نصب کد‌های GIS چهار رقمی در تمام ایستگاههای سطح این منطقه، افزود: شهروندان می توانند در ایستگاههای اتوبوس از زمان ورود اتوبوس به ایستگاه از طریق پیا‌مک مطلع شوند.
وی ادامه داد: شماره چهار رقمی در تابلوهای ایستگاههای اتوبوس سطح منطقه نصب شد تا شهروندان از طریق پیا‌مک بتوانند از زمان دقیق حضور اتوبوسها در ایستگاهها آگاه شوند.
اخباری با اشاره به اینکه یک سیستم منضبط‌ ‌اتوبوسرانی باید خود را مقید به زمان بندی در ارائه خدمات بداند، افزود: در شهر انسان محور، باید برای وقت انسان ها ارزش قائل شد و شرایط برای آرامش و آسایش هر چه بیشتر مسافران فراهم شود. 
نظر شما